Hier vind je meer informatie over garantie en klachten.
– Wat houdt tevredenheids garantie in?
– Wat doe ik als ik een verkeerd artikel heb ontvangen?
– Heb ik garantie op een artikel?
– Hoe werkt de klachtenprocedure?
Tevredenheids garantie
Wij willen dat je tevreden bent met je aankoop bij By Pourtoi. Is de aankoop niet zoals verwacht of wil je een andere maat? Geen probleem! Je kunt het artikel met de originele labels binnen 14 dagen ruilen of retourneren. Heb je het artikel al gebruikt of is het beschadigd? Dan is ruilen of retourneren helaas niet mogelijk. Natuurlijk mag je de kleding wel eerst passen. Bij ruil- en retourservice lees je hoe je kunt ruilen of retourneren en wat retourneren kost.
Wat doe ik als ik een verkeerd artikel heb ontvangen?
Wij verwerken jouw bestelling met veel zorg. Toch kan het een keer mis gaan. Heb je een artikel ontvangen dat je niet hebt besteld? Neem contact op met onze klantenservice via info@byjuulz.nl of bel 040- 760 00 17. Wij zijn bereikbaar van woensdag tot en met vrijdag van 10.30 tot 17.00 uur. We zorgen dat je kosteloos het goede artikel ontvangt.
Heb ik garantie op een artikel?
Op al onze artikelen krijg je garantie. De garantie geldt onverminderd de wettelijk rechten die je hebt als consument. Neem voordat je het artikel retour stuurt, contact op met onze klantenservice via info@byjuulz.nl of bel 040-760 00 17. Wij zijn bereikbaar op woensdag tot en met vrijdag van 10.00 tot 17.00 uur, op. De verzendkosten nemen wij voor onze rekening.
Hoe werkt de klachtenprocedure?
Heb je een klacht over een artikel of onze service? Mail ons ( info@byjuulz.nl ) of per post (Raadhuisstraat 20, 5582 JD Waalre) . We onderzoeken je klacht en je krijgt binnen een week een inhoudelijke reactie op je klacht. Onze klachtenregeling lees je in artikel 14 van de algemene voorwaarden. We werken volgens de klachtenregeling van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie.