Wij willen graag dat je tevreden bent met je aankoop bij Byjuulz. Is de aankoop niet zoals verwacht of wil je een andere maat? Geen probleem! Je kunt het artikel met de originele labels aangehecht binnen 14 dagen ruilen of retourneren. Dit geldt niet voor afgeprijsde artikelen. Heb je het artikel al gebruikt of is het beschadigd? Dan is ruilen of retourneren helaas niet mogelijk. Natuurlijk mag je de kleding wel eerst passen.

–   Wat kost ruilen en retourneren?
–   Wat ruilen en retourneren we niet?
–   Hoe werkt ruilen?
–   Hoe werkt retourneren?
–   Hoe werkt de terugbetaling bij een retourzending?
–   Heb je nog een vraag?

Wat kost ruilen en retourneren?

Ruilen (binnen Nederland)
Je kunt het pakket retour sturen via Post.nl naar Byjuulz, zandhagedis 34, 5658AT Eindhoven. Let op! De kosten van de ruiling zijn voor eigen rekening.

Ruilen (buiten Nederland)
Je betaalt zelf de verzendkosten. Je kunt het pakket retourneren via het postkantoor:
De kosten verschillen per postkantoor en per land.

Retourneren (binnen Nederland)
Je betaalt zelf de verzendkosten. Je kunt het pakket retourneren via Post.nl servicepunt bij je in de buurt.
Je kunt het pakket ook rechtstreeks retourneren naar  Wij adviseren je om het pakket met track & trace te versturen. Klik hier voor de actuele verzendkosten van PostNL binnen Nederland.

Retourneren (buiten Nederland)
Je betaalt zelf de verzendkosten. Je kunt het pakket retourneren via het postkantoor:

De kosten verschillen per postkantoor en per land.

Verkeerd artikel ontvangen
Heb je een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen? Geef het aan ons door en we regelen dat je het artikel kosteloos kunt retourneren.

Wat ruilen en retourneren we niet?

–   Ondergoed waarbij de verpakking is geopend.
–   Beschadigde of gebruikte artikelen, passen mag natuurlijk wel
–   Artikelen zonder aangehechte labels

Hoe werkt ruilen?

  1. Je kunt je ruiling aanmelden bij onze klantenservice. Dit kan telefonisch op nummer 06-23485058 of  e-mail naar info@byjuulz.nl
  2. Wij kijken voor je of het gewenste artikel nog op voorraad is en reserveren het alvast voor je.
  3. Zorg dat het artikel en de factuur goed verpakt zijn. Wij sturen je per e-mail een etiket met het retour adres. Plak dit etiket op de verpakking.  Kiala: Geef het pakket af op het dichtstbijzijnde Kiala punt bij je in de buurt (kijk hiervoor op kiala.com). Bewaar het afgifte bewijs goed!
  4. Zodra wij je pakket hebben verwerkt, krijgt je van ons per e-mail een bericht. Het geruilde artikel sturen wij naar je op. Is het artikel bijbesteld? Dan sturen wij dit artikel naar je toe zodra het bij ons binnen is.

Hoe werkt retourneren?

  1. Je kunt het pakket  rechtstreeks retourneren naar ons adres. Vermeld het adres duidelijk op de verpakking: Byjuulz, zandhagedis 34, 5658AT Eindhoven.
    Laat het verzenden met handtekening bij ontvangst. Zo weet je zeker of je pakket is aangekomen. Je bent aansprakelijk voor de aankomst van het pakket. Bewaar het afgiftebewijs dus goed.
  2. Zodra wij je pakket hebben verwerkt, krijg je van ons per e-mail een bericht. Lees hieronder meer over terugbetaling.

Hoe werkt de terugbetaling bij een retourzending?

Het aankoopbedrag inclusief de eventuele verzendkosten voor de heenzending* storten we zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 30 dagen terug op je rekening. Deze termijn gaat in op het moment dat je de artikelen terug stuurt. Wij streven ernaar om het aankoopbedrag binnen 7 dagen na verwerking van je retourzending terug te storten op uw rekening.